IDOL


Idol är ett väldigt speciellt program tycker jag! Alla söker dit, vissa går vidare(dem som verkligen kan sjunga.) Men sen vad händer då? Jo alla ändras och formas efter den världen. Ingen i den branchen är sig själv. Jag skulle vilja ha med Kissie, Amandavardet och sånna starka tjejer i programmet. Dem skulle klara av att visa att det går att vara sig själv, för alla andra platser är redan upptagna. Är man inte sig själv, då är man någon annan.
Så jag vill uppmana Kissia och Amanda och sånna starka människor som dem att söka sig till den världen, för jag känner på mig att ni har DET!
2009-10-09 @ 22:16:57 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle ha sökt till detta året men fick tyvärr överansträngning på stämbandetnnär det var. Nu vill jag däremot inte vara med pga vill inte få en ful idol stämpel. Liksom "Idol-Amanda" Är inget jag strävar efter att heta hela mitt liv. Vill lyckas inom musiken helt själv.



/AmandaVarDet

2009-10-10 @ 11:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0