Svar på Mail.

Det är många som skriver till Mailen och undrar varför Zvea inte visar sitt ansikte på bilden/Videon. Det är för att hon har valt att vara anonym. Kanske att hon kommer ut med vem hon är senare. Men det är inget vi kan lova. Utan nu måste jag hålla koll på hur folk reagerar och om dem accepterar henne. Zvea får absolut inte utsättas för någon fara. Hon har det svårt redan nu. Men både jag och hennes familj vet att hon kommer att bli starkare av den här bloggen.
MVH// Zveas terapeft L.
2009-10-08 @ 17:11:32 Svar på Frågor och mail: Permalink


Kommentarer
Postat av: Julia

kommer bli spännande att följa din blogg och jag tror också den kommer göra dig starkare! du gör rätt i att inte visa ditt ansikte direkt, men jag tror och hoppas att de som läser denna bloggen kommer acceptera dig för den du är!:) kramar

2009-10-08 @ 22:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0